lördag 26 april 2014

Träningsläger

Nu är väskan packad inför Imorns träningsläger på Mallorca. Nu väntar en hel vecka full med triträning. Det är sanslöst mycket prylar som ska med!
Det kommer att bli alldeles fantastiskt roligt och tufft såklart! Men det hårdaste av allt kommer att vara att vara hemifrån en hel vecka!

Plötsligt har det kommit över mig som en kalldusch....för vad svarar man på frågan jag fick av dottern innan idag: " varför måste du åka iväg och träna i en hel vecka, Mamma?"
Just då hade jag inget bra svar på den frågan....
För hur ska man förklara att jag åker iväg, utan mina små underverk, för att jag gillar att plåga mig i mil efter mil på cykeln i backar som inte liknar några av de vi har hemomkring. Eller för att jag tycker det är skönt att ställa klockan för att hinna med en morgonjogg innan frukosten och den andra träningen som följer under dagen. Och det bästa av allt;för att jag i detta sällskapet plötsligt verkar HELT NORMAL .....

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra vecka!! Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Ja herregud vad grejer, Tänk att det är rätt många veckor på ett år och du är borta 1 av dem. Det är ju ingenting! Ha inte dåligt samvete utan njut av din egentid! Kram Melissa

    SvaraRadera