torsdag 28 juni 2012

Jag kan flyga jag är inte rädd.....

Jag har inte haft vett till att bli nervös ännu.....Men nu kommer det plötsligt över mig! Jag ska ju springa ett marathon på lördag! Hujedamig....Jag som inte har en enda turbogel hemma! Hur ska detta gå?? Jag MÅSTE ha gel! Jag får helt enkelt ta mig till Runner´s Store imorgon och inhandla detta sockerknark!
Med vilouppladdning och få och korta träningspass försvinner helt klart mitt självförtroende. Det känns som att jag inte ens orkar springa en halvmara om jag inte ideligen bevisar motsatsen. Men jag vet (av erfarenhet) att jag hämtar värdefulla krafter av att vila helt 2-3 dagar innan någon lång och arbetsam  strapats så det är bara att gilla läget.

JAG KAN SPRINGA JAG ÄR INTE RÄDD.......

1 kommentar:

  1. Kommer att gå superbra!! Lycka till!!
    Kram Madde

    SvaraRadera