tisdag 27 december 2011

Jag gör slut!


 
Tydligen är jag ett trevligt sällskap. Åtminstonde tycker förkylningsbacillerna det, för dom verkar inte vilja lämna mig. Och jag skulle gärna föredra att dom tog farväl av mig nu!! Jag gör helt enkelt SLUT nu!
Jag har haft totalvila en hel vecka och innan dess har det bara varit halvtaskiga försök till lite träningspass. NU vill jag igång. Att träna lite lätt med snuva och så kallad "smärtfri" förkylning kan jag göra men när jag har halsont brukar jag vara noga med att inte pulsträna.

Varje gång jag har skrivit om sådana här struntsaker så ångrar jag mig. Detta är ju förfärligt gnälligt och jag borde istället tänka på att det finns dom som lider av värre saker än en banal förkylning. Jag borde skämmas......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar