onsdag 16 februari 2011

VILKET KLIPP....

Jag och min tränarvän Petra har funderat på att åka till Training Camp i Portugal i vår. Men vi har vänt och vridit på det fram och tillbaka eftersom det är så förbaskat dyrt. Men på Alla Hjärtans Dag hade dom ett erbjudande att om man bokade just den dagen kunde man resa två stycken till priset av EN den 27/3!!! Efter en timme var det bokat och klart!! Så den 27/3 åker vi ner till Algarvekusten för att träna, vila, äta, och umgås med andra träningsnördar och förhoppningsvis lapa lite sol också!!

http://www.springtime.se/comers/pages/showpage.jsp?page_cd=H.START.CAMPV&menuid1=341157

Träningen är igång igen efter några dagar med halsont. Vågar absolut inte riskera något inför Öppet Spår utan jag har tagit det riktigt lugnt när jag började känna halsen. Det börjar närma sig....12 dagar kvar till start. Jag börjar bli NERVÖÖÖÖS......Jag skulle ju haft fler mil på SKIDOR!!! Det har bara blivit 28 mil hittills och jag har hört att 50 mil bör man ha.....Men jag får väl lägga till några av löparmilen ... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar