onsdag 14 mars 2012

De flesta människor är goda men bara vissa har förmågan att dela med sig av godheten


Nu försöker jag komma igång med löpningen efter fotskadan.Tyvärr är det inte riktigt lika lätt att ignorera smärtan vid löpning som vid skidåkning. Men så länge det går på rätt håll och inte blir värre så ska jag försöka knata på. 
En påse iskallt vatten efter träningen gör susen!

Jag fick ett fantastiskt brev och present av en kollega när jag kom hem från mitt skidäventyr. Jag blev sååå glad! Att lilla jag kan inspirera någon annan känns overkligt....men fantastiskt roligt!
Vissa människor har en förmåga att vara så omtänksamma och kunna ge andra uppmuntran på ett alldeles speciellt sätt. Det har verkligen denna människan!! 
TACK C, du gjorde min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar