torsdag 4 februari 2016

ÖtillÖ 2016

 
Nu är det ett faktum! ÖtillÖ står på schemat 2016. Jag ska ge mig in i mitt livs hittills tuffaste utmaning igen! Denna gången blir det inte med min själsfrände Lotta utan i ett lag mixklassen.
Hur sjutton gick detta till? Jag, som egentligen bara är en "wannabesimmare" och en halvdan terränglöpare har nu fått en startplats i denna djuriskt tuffa utmaning i Stockholm Skärgård. Jag blir ju livrädd bara av tanken.....
 
Antagligen är det för att jag inte har "NEJ" i mitt ordförråd när det kommer ett erbjudande att få vara med i en sån här galen, sanslöst tuff och helt fantastisk utmaning i Stockholms Skärgård. Men även för att "turen" såg till att vårt lag drogs i lottningen förra torsdagen har såklart ett finger med i spelet.
Så första måndagen i september 2016 står jag i Sandhamn på startlinjen igen, med hjärtat i halsgropen, och med en känsla av att jag har kommit helt fel...och att jag kommer att dö i vågorna...eller frysa ihjäl...... bryta benen av mig och helt säkert vara galet glad över att få vara där igen! 

ÖtillÖ


ÖtillÖ 2013

ÖtillÖ 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar