onsdag 4 juni 2014

Nu är jag på rätt spår (hoppas jag)

Nu har jag fått krypa till korset.....Skogarderoben innehåller numera ett par trailskor. Ett par Inov8 190. Lätta minimalistiska och med gummidobbar men med avsaknad av viss komfort i mitt tycke...
 
Men j har väl insett att det kommer att vara bra på ÖtillÖ. Kanske blir det bättre grepp på hala klippor än med mina Asics DS...men det får utvärderas och provas ett tag innan jag är helt övertygad.
 
 
Jag och Lotta fick hjälp och personlig rådgivning i en fantastisk butik MITT ute på Österlen. Om du är nyfiken och inte har vägarna förbi på den sydskånska slätten så finns det en
 
"Obsessed is just a word the lazy use to describe the dedicated"

1 kommentar:

  1. Kul att ni kom förbi!
    Jag hoppas ni hittade hem trots min knackiga vägbeskrivning.
    Jag tror skorna kommer att bli kanonbra när du väl vant dig vid dom och det blir du under första passet med dom. :)
    Lycka till på söndag!
    Vi ses i Degeberga.

    SvaraRadera