fredag 27 juni 2014

Dressed for success....

Nu är allt på plats inför morgondagens Kustjagaren. Våtdräkten är fixad med avklippta ben och en isydd dragkedja på framsidan. Skäddaren fixade detta för 400 kronor och det känns skönt att kunna få lite ventilation under löpsträckorna. Det är lätt att fläsket blir kokt annars...

 
Nästa pyssel jag har gjort är ett armband med de olika sträckornas längd. Detta gjorde jag av ett gammalt liftkort och dynamoremsor. Vi får väl se om de håller hela vägen. De understrukna siffrorna är simsträckor och de röda prickarna är vätskestationer. Är det inte genialiskt så säg.... ;-)
 
 
 
Jag tänker ha magväska i år. Känns mycket enklare att simma med. Dolmen som jag har borrat hål i och trätt båtlina genom har jag bundit runt låret. Denna snurrar jag sedan in mellan benen vid simningen. Paddlar på händerna. Dessa vet jag inte riktigt var jag ska göra av när jag springer. Troligen håller jag dom i händerna. Två flaskor à 250 ml bär jag med mig och två turbogel. Bogserlinan struntar vi i....

My SwimRun pose.....
Jag tänker precis det jag ser ut att tänka......nämligen "jag ser inte riktigt klok ut"

Men det här är kul! Riktigt kul! SuperSara och jag är redo! Imorgon kör vi Kustjagaren 2014!

4 kommentarer:

  1. Ett jättestort lycka till idag!! Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till 5:e plats i damklassen på 4.16.22 och jag tycker inte att du inte ser riktigt klok ut utan mer dressed for success :-))

    SvaraRadera