lördag 16 februari 2013

Årets första "duoträning"

Igår gjorde jag årets första test av att först cykla (inomhus) och sedan direkt ge mig ut och springa. Det var ju faktiskt ett tag sen sist. Närmare bestämt ända sedan juli 2012!
Och jag vet ju att det brukar kännas för j-kligt i ben och rygg dom första kilometrarna på löpningen och om jag möjligen inte kan träna bort denna plågsamma övergången, så måste jag vänja mig vid den och inse att det går över efter några kilometer. Efter gårdagens pass är jag dock benägen att tro att det går att träna bort, framförallt smärtan i ryggen. Och DET gav ju förstås självförtroende. Det som INTE gav självförtroende igår, var att den 17:e augusti ska jag göra samma sak fast med föregående simning och sedan 7 gånger längre cykling och drygt 4 gånger längre löpning.
Hujeda mig...... jag tror jag springer till skogs och kommer inte tillbaka förrän den 18:e augusti......


Eftersom jag matar er, kan ni mata mig om jag behöver fly  från civilisationen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar