onsdag 19 december 2012

Jag städar en gång om året,...

....vare sig det behövs eller ej!! Men jag funderar allvarligt på att låta bli :-). Det är förenat med allvarliga tillbud! Och man kan inte heller yrka på arbetsskada trots att det i allra högsta grad är tungt arbete. Så här gick det med mitt stackars lillfinger när jag rengjorde ugnsluckan. Det var ändå en intressant upplevelse eftersom jag inte kunde förstå var rödfärgen på hushållspappret kom ifrån?? Till saken hör att samtidigt som jag skadade fingret ramlade ugnsluckan och jag blev så där riktigt rädd så att man känner adrenalinet forsa som en elektrisk stöt genom kroppen. Det var verkligen ett bevis på att chock och rädsla kan dölja smärta en bra stund. Men däremot när jag hade upptäckt mitt sargade (ja ja jag får överdriva lite...) så började det att göra ont som sjutton! Ojojoj vad det var synd om mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar