söndag 30 oktober 2011

Nu är skulden betald

Den stulna timmen från i våras är återbetald inatt och tiden är normal igen. Hur mycket jag än skulle vilja ha ljuset kvar på kvällen istället för på morgonen, så får jag väl inse att det kunde varit mycket värre. Med tanke på att det vi kallar för Vintertid  faktiskt är Normaltid . Kvällarna hade varit betydligt mörkare tidigare på året om sommartiden inte hade införts. Sommartiden förlängdes ju faktiskt också för några år sedan och klockan ändras några veckor senare på hösten. Frågan är bara vad man ska göra med denna extra timme man har fått tillbaka. Eftersom jag har blivit genomförkyld så tänker jag inte putta in den i träningskontot, men tro mig.....det finns mååånga andra konto som ligger på minussaldot. Kanske man kan utjämna i något konto idag kanske...Tvättkontot kanske...eller städkontot....undrar hur hur mycket jag hinner på en timme??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar