söndag 17 juli 2011

Jag har träningsvärk!!!

Mina vader värker efter en kväll med massor av dans i högklackade skor. Jag och höga klackar hör nämligen inte ihop särskilt bra. Min mamma har sagt till mig flera gånger att jag har skämt bort mina fötter med att alltid gå i "fotriktiga" skor (kanske många gånger inte så snygga, men guuuud så sköna). Därför får dom en chock när jag stänger in dom i ett par snygga pumps. Men är det bröllop så är det! Då ska man vara uppklädd och mina Converse eller Merrell sandaler passar inte så bra till aftonklänningen. NIX! Högklackat fick det bli! Vill man vara fin får man lida pin.

Bröllopet var väldigt fint och det blev flera överraskningar under både vigselceremonin och festen. En av dom häftigaste var när brudparet stod utanför kyrkan och hälsade och tog emot gratulationer. Plötsligt så hörde vi en lågtflygande helikopter närma sig....Ljudet blev högre och högre och några minuter senare cirkulerade den precis ovanför kyrktornet och landade sedan strax intill. Likt en Hollywoodfilm steg brudparet in i helikoptern som sedan lyfte så att allas damers klänningar och vackra håruppsättningar flög av vingarnas vindar. DET VAR RIKTIGT HÄFTIGT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar