tisdag 14 juni 2011

Kolhydratuppladdning

Nu har jag börjat att "ösa" in kolhydrater inför Vätternrundan på fredag-lördag! Jag startade min uppladdning idag på Café Annorlunda. Det är en mysig kaffestuga på Stens Huvud med en sagolikt god kakbuffé. Det som gör detta caféet så annorlunda är att man får äta HUR MYCKET KAKOR MAN ORKAR!!! Mmmmm.....vad gott

Kakfatet (första rundan.....)

Stannade vid Vitemölla och badade fötterna
Jag måste erkänna att jag är väldigt konservativ och traditionsbunden.....Utan att vara särskilt "hällörad" så saknade jag prästen på skolavlutningen i kyrkan idag. Det ä trist att vi inte kan få ha våra traditioner kvar såsom skolavslutning med lite kyrkligt inslag. Det är ju egentligen inget annat än en gammal tradition.
Nej, VI svenskar ska INTE sticka ut, vi ska "rätta oss i ledet". Vi lever verkligen i Mellanmjölkens land där allt ska vara så lagom.
Så där ja, nu har jag fått gnälla lite om det oxå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar