lördag 18 februari 2012

Magi...

Idag är min fot nästan helt bra. Det är faktiskt lite magiskt att laserbehandlingen kan vara så otroligt effektiv. 3 behandlingar och nästan helt bra. Ja, jag har ju förståss inte testat att utsätta den för hårt arbete ännu och det har jag bestämt mig för att INTE göra för tidigt. Även om jag är SJUUUKT sugen på att trötta ut mig så får jag bara bita ihop. Om inte annat så får det bli lite skidåkning i hemmagymmet imorgon. Hur? Jo, man fäster repet med tyngder på ett ben i taget och gör benspark bakåt (frånskjut). Och drar i handtaget på ungefär samma sätt för att simulera stakning.

Om det är någon som är nyfiken på trollkarlen, eller jag menar Lasermannen :-) så finns han på C4 Friskvård
Deras hemsida hittar du HÄR, C4 Friskvård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar