måndag 15 november 2010

Till IVA och sen hem igen

Idag hade jag för en gång skull förberett mig bra för nattarbete. Jag hade sovmorgon till 11 var pigg när jag gav mig iväg tidigare ikväll. När jag kom till jobbet möttes jag av kollegor som undrade förvånat vad jag gjorde där... Det visade sig att jag hade kommit fel natt. Sååå typiskt mig! Jag kan hallå reda på alla andra, men inte mig själv. Gympapåsar, läxor, träningar, vantar, mössor you name it.. Nåja det var bara att byta om igen och köra hem igen. Men det är åtminstone bättre att få köra hem än att bli uppringd och få reda på att man ska jobba natten precis när tänderna är borstade och man är på väg att knyta sig. Tro mig ...jag vet..... Nej nu ska det bli skönt att krypa ner och sova. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar