torsdag 11 juli 2013

Quick Fix

Cykla, simma, cykla, simma och cykla lite till.....
Jag börjar bli lite trött på att cykla faktiskt! Men däremot simma tycker jag bara blir roligare och roligare. Har nu simmat flera gånger i havet. Både i spegelblankt kallt hav och i höga vågor. KUL!!


Igår var det tre veckor sedan tåolyckan och jag kom på mig själv flera gånger utan att jag tänkte på hur jag satte ner foten. Det ÄR mycket bättre! I helgen ska jag eventuellt prova springa en runda. Hoppas hoppas...
Frågan är bara om man kan gå på bröllop i gympaskor eller kanske Birkenstock. Det kommer nämligen vara omöjligt att få ner tån i ett par "finskor" på lördag.
När jag kan börja löpträna igen behöver jag något "quick fix" för att komma tillbaks till löpformen. Frågan är bara ska jag tänka? Kort och hårt eller långt och mindre fort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar