onsdag 31 augusti 2011

3½ vecka kvar.....

till Lidingöloppet. Det ska bli kul! Förra årets känsla börjar nämligen att sakta raderas ut från minnet och jag har bestämt mig för att INTE springa in i den hårda "betongväggen" i år! Sommarträningen har inte varit den bästa pga en dryg förkylning i juli, men de senaste veckorna har jag försökt fokusera på backar och långpass. Det har varit jäkligt tungt att få tillbaka formen från maj månad men nu börjar jag känna att jag har "spring i benen" igen. Om en och en halv vecka är det Halvmaran i Veberöd och det blir ett perfekt pass, två veckor innan det är dags för LL.

Jag hittade ett roligt YouTube klipp ifrån en föreläsning av Ultralöparen Rune Larsson. Han är en skön typ och jag har både tränat med honom och lyssnat på hans underhållande föreläsningar i Monto Gordo Portugal. Här pratar han om vår övertro till Pastauppladdning på en föreläsning i Stockholm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar