onsdag 16 oktober 2013

ÖtillÖ

Tänk om vi kommer med och får starta i SwimRun tävlingen Ö till Ö i september 2014.....
Det skulle vara en så otroligt stor upplevelse (och fruktansvärt jobbig!!!) och jag hoppas så innerligt att vi blir uttagna till att få starta. Det skulle vara tufft för oss men kommer vi med så ska vi banne mig fixa det!! Sträckorna är sammanlagt 65 km löpning och 10 km simning och går från Sandhamn till Utö i Stockholms skärgård! Om vi inte kommer med i den första uttagningen i januari så får vi försöka kvala in om vi får plats i någon av de två kvaltävlingar som finns. Eftersom vi är ett damlag så är möjligheten att kvala in inte helt omöjlig. Men i första hand hoppas vi på turen och våra meriter i IronMan.

Vi är helt osponsrade i nuläget men om det är någon som vill ha sina varumärken på oss så är vi öppna för förslag ;-).

Jag och Lotta på Kustjagaren 2013 (startnr 76)
(Bild lånad från Staunsfoto.se)


I MÅL!
 Från vänster: Lotta och Lotta ;-)
 Vilket Team vi var!!
Delad glädje = dubbel Glädje
(Bild lånad från Staunsfoto.se)

5 kommentarer:

  1. Hej Liselott, Bengt Engström På HelRent i Sverige AB. Jag vill absolut vara med och sponsra er för företagets räkning. Ta kontakt så gör vi upp. MVH
    Bengt Engström / HelRent i Sverige AB http://www.helrent.se/

    SvaraRadera
  2. Har du Runner's World?
    Du måste bara läsa Kenneth Gysings Ö-tillÖ artikel.
    Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix. Har slutat prenumerera. Däremot har jag läst hans bloginlägg om ÖtillÖ. Står det annorlunda i artikel? Gysing skriver otroligt bra och roligt!

      Radera
    2. Jag kollade hans blogginlägg och artikeln är annorlunda om än lika läsvärd. Du får väl ta dig till ett bibliotek eller låna av nån du känner :) Läsvärd och motiverande!

      Radera