tisdag 2 april 2013

Jag tror jag struntar i att montera framhjulet!

Jag har nämligen börjat inse att det finns väldigt många fördelar med att cykla på trainern! Jag kan till exempel titta på TV:n, följa serier på TV4 Play eller SVT Play som jag annars alltid missar, jag kan få markservice (ibland....) av min barn som kan hämta massa saker till mig som tex mer vatten, banan, torr handduk etc. Jag behöver inte dra på mig massa kläder för oavsett väder så slipper jag frysa. Jag har garanterat ingen motvind! Och jag behöver inte tänka på att barnen behöver vara själva hemma. Idag hittade jag ännu en fördel! Nämligen att sitta i vårsolen utomhus på trädäcket och samtidigt sola mitt bleka tryne....


Den enda nackdelen idag var att det var väldigt svårt att komma bort från de snöbollar som Noa roade sig med att kasta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar