fredag 26 april 2013

Det finns pengar att tjäna!!

0,7 x 13,90 x 3 = 29,19
29,19 x 2+40 = 98,38

Jag tjänade (eller sparade för att vara petnoga....) 98,38 riksdaler på att träna i onsdags! DET kan man väl kalla en jäkligt bra deal, eller.
Nån som fattar.....?
Nu är det två dagar kvar till Duathlon i Klippan. Det ska bli riktigt kul! Det är på nåt sätt mer prestationslöst när man ger sig in i grejor/utmaningar som man inte har någon referens till. Duathlon har jag bara gjort en gång tidigare och det var många år sedan. Så när jag ger mig på detta på söndag så är det "bara" att göra så gott jag kan. Hoppas bara vindarna är på min sida på. Det vill säga med mig och inte mot mig.......

Distanserna kommer att vara 10 km löpning - 50 km cykling - 5 km löpning

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Tror nog att du sparat ca: 3x2x40=240:-
    Fortsätt träna!

    SvaraRadera
  2. Intressant.....
    Ja, om dina siffror stämmer har jag definitivt inte råd att sluta att träna....

    SvaraRadera