torsdag 31 januari 2013

Livrädd.....

Det är sannerligen med skräckblandade känslor som jag inser att resan fram till Ironman i Kalmar 2013, kommer inte bara innebära hård träning, utan kanske även viss uppmärksamhet av den lokala pressen. Det blev jag varse om när Karolina ville samla oss för att träffa Ystads Allehanda! Hujeda mig....plötsligt känns allt väldigt stort! Att få denna uppmärksamhet redan INNAN man har genomfört en Ironman innebär såklart en viss press men även  skräckblandad förtjusning. Men tänk om jag inte fixar det!!!!
Att jag upplever denna prestationsångest kan ju tyckas lite konstigt eftersom jag bloggar om allt möjligt och omöjligt. Jag kommer ihåg när vi, Ironladies, träffades för första gången och vi bestämde att alla 4 skulle börja blogga. Första känslan jag fick var 'åh herregud det vågar jag inte!!'. Anna fick påminna mig om att jag redan bloggar och har gjort det i flera år ;-) men det har ju bara varit för mig själv...och nu ska jag vara min egen 'paparazzi'......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar