söndag 3 juni 2012

Nu är det dags igen!

Den duktiga Mammahönan ruvar!! Hon har legat på ett ägg i ca 2 veckor. Så om ca en vecka ska vi ha "smått" igen. Vi önskar ju förstås att det är en "höna kyckling" så att vi kan få fler goda ägg. Tuppar har vi ju så det räcker.



Igår var det Stockholm marathon och jag grämde mig på morgonen att jag hade varit så dum att jag inte hade planerat att springa denna roliga mara i år. Det gjorde jag ända fram till det ögonblick jag slog på TV:n kl 11:45. För fy sjutton, vilket busväder det var. Jag tror i och för sig inte jag hade besvärats av kylan och regnet men däremot av blåsten. Jag HATAR vind, åtminstone den som är mot mig!!!
Nästa helg blir det iallafall en halvmara i terrängen. Salomon Trail Tour arrangeras nämligen här i närheten och det är ju inte varje dag man får tillfälle ett så långt lopp bara i skogen.  Så det är bäst att passa på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar