söndag 1 januari 2012

Tillbakablick

Som traditionen är så måste även jag "blicka" tillbaka på året som har gått.

Jag har gjort en egen liten lista över mina personliga minnen av 2011:

Vädret vintern 2011:
Den enorma vintern vi fick under hela decembermånad. Otroligt mycket snö.

Ny erfarenhet:
Jag lärde mig att köra traktor och att ploga snö.


Det jag svor mest över 2011:
Bakhala skidor och folk som gick i skidspåren

Mest stolt över 2011:
Svensk klassiker diplomet

Utmaningen som jag var mest tveksam över om jag skulle klara:
Helsingborg Triathlon Olympisk distans.
Att kasta sig i havet i halv storm och 12-13 grader i luften och sedan cykla 4 mil med våta kläder var givetvis förenat med en stelfrusen kropp. Jag fick inte upp värmen förrän jag hade sprungit 7 kilometer av dom sista 10 kilometrarna i löpmomentet.


Den roligaste utmaningen:
Öppet Spår

Den utmaning som jag faktiskt tyckte blev långtråkig:
Vätternrundan
Det var bara att trampa och trampa och trampa.....I 11 TIMMAT OCH 57 MINUTER!


Det käraste återseendet 2011:
Träffade min bästis Jonna som jag inte har träffat dom senaste 7 åren. Vi hade en helkväll på HLM festivalen och det kändes som det var igår vi sågs!

Upptäckten av ny rolig träningsform:
Simträning i öppet vatten. Det var ett härligt sätt att träna. På med våtdräkten och ner i Råbelöfssjön i solnedgången.

Vackraste träningsupplevelserna:
Cykelträningen på natursköna vägar

Österlen

Uppifrån toppen ner mot Väg 19, Brösarp och Piratens rastplats.

Det mest efterlängade resultatet:
Silvertiden på Lidingöloppet



Sommarvädret 2011:
Regn, regn, regn, och åter regn

Det som betytt mest 2011 (och alla andra år!):
Att mina barn och familj finns hos mig 


GOTT NYTT ÅR! 
Önskar alla lycka, hälsa och framgång 2012. 
Tänk på att INGET är OMÖJLIGT bara olika mycket jobbigt....

1 kommentar:

  1. Vad mycket du har varit med om 2011, du ska verkligen vara stolt över det du har presterat, och jag önskar dig och din fina familj ETT ÄNNU BÄTTRE 2012!
    Pussar o kramar/Camilla

    SvaraRadera