torsdag 17 november 2011

Vinterträning inför IronWoman

Jag hittade lite tips på hur man kan lägga upp träningen i vinter till IronMan/IronWoman:

Men......Jag har inte tänkt gå på Vikingens linje här ovan, utan nu har racercykeln hängts upp på trainern i förrådet. Men det finns en risk för att den inte komma att rulla så mycket där. Jag tycker nämligen att det är så otroligt tråkigt och enformigt att sitta där och trampa. Men ikväll blev det iallafall en timmes trampande till "Bonde söker fru" på TV4 Play. Eftersom vi är så "gammaldags" och bara har markbundna TV-kanaler så får vi hålla till godo med kvalitetssåpor som Robinson och Bonde söker fru  ;-).
Simningen blev inte någon AHA upplevelse igår heller. Lyckades crawla en längd åt gången med andan i behåll och sedan var jag tvungen att stanna för att få ner puls och andning. Men.....det finns hopp. Nästa gång kanske jag löser gåtan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar