torsdag 25 augusti 2011

Vi gick inte tomhänta från Knislinge igårkväll..

Vinsterna som vi fick med oss från Orderinvestloppet igårkväll var :
3 par strumpor
En kudde
En rostfri termos
Ett kastspö
En Juicepress

Det lönar sig att deltaga!

Min fina minilöpare

Noa vann över fjärilarna i magen och det blev en fin andraplats och ett kastspö i vinst!
Och loppet.... ja det var som vanligt jobbigt, backigt och hur kul som helst! Det är en rolig bana med mycket variation trots att den "bara" är 7 kilometer. Jag hade inte en "suck" emot min gode löparvän Petra som är i sitt livs form! Jag fick nöja mig med att komma tvåa och 2 sekunder sämre än min bästa tid på den banan. Den interna striden som min sambo drog igång redan i bilen på vägen dit gick jag dock segrande ur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar