onsdag 10 augusti 2011

Grymt...

.... sa grisen.
Jag vill med detta inlägget varna (?!) för utfallssteg, som i utförandet kan verka väldigt lätta och obetydliga men ojojoj vilken grym träningsvärk dom ger. Jag har sanslöst ont i framsida lår och i HELA baksidan från baken och ända ner i vaderna efter mitt styrkepass i förrgår. Jag har visserligen gjort utfallssteg tidigare men inte så här många på en gång. Det är sannerligen ingen överdrift att jämföra träningsvärken med den efter en mara eller Lidingölopp!

Läs här om träningsvärk

För övrigt så vårdar jag min förkylning ömt (tyvärr) för den vill verkligen inte lämna mig....¨På söndag hade jag tänkt vara med i Åhus Triathlon men det får vi väl se hur det blir med det. TRIST, för jag vill verkligen leka triathlet på söndag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar