söndag 10 juli 2011

Nu kan jag titulera mig som EN SVENSK KLASSIKER

Nu är champagnen uppdrucken och våtdräkten hänger på tork. Den svenska klassikern är erövrad och jag är superglad. Det har varit en oförglömlig resa och äventyr att genomföra klassikern. Inte bara dom olika tävlingarna utan all träning som ligger bakom har varit fantastiskt roligt (även om jag har svurit över bland annat löparresultat, dåliga skidspår, fel valla, kallt väder, varmt väder, blåsigt väder och stelfrusna fötter). Enstaka träningar har jag genomfört i grupp men för det mesta har jag harvat på ensam. Men den Svenska klassikern har jag genomfört tillsammans med Lotta 'Järnviljan' Karlsson. Det känns förståss extra roligt att få dela upplevelserna med henne. Vi har haft sååå kul tillsammans. Så givetvis var det vi som skålade i champagne idag när vi hade satt fötterna på land igen. Vansbrosimningen var inte att jämföra med någon av dom andra prestationerna. Det var lätt som en plätt. Jag får väl se om våtdräkten hinner torka innan jag har kommit på någon ny utmaning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar