tisdag 21 juni 2011

Host host....


Ikväll har jag varit och simmat 2000 meter i Forsakarsbadet och efter ca 1500 meter började jag få svårt att andas och det rosslade i luftrören som hos en gammal hjärtsviktande tant. Det kändes otroligt obehagligt och hostan liknade inget annat jag har haft tidigare. Vad är detta tro?? Kan det vara en allergireaktion på kloret kanske? Det känns bättre nu, men jag har fortfarande lite rethosta kvar.
Min simteknik är näst intill obefintlig och jag har aldrig ägnat mig åt simträning. Jag har dock alltid varit ett vattendjur men däremot hellre varit under vattnet än ovanpå. Men....nu vet jag att jag iallafall kan simma 2000 meter (med hosta!).
Linn var glad över min simträning då hon kunde få bada med sina kompisar. Dock uttryckte hon en viss oro över att jag skulle simma i den där konstiga outfiten (våtdräkten) som jag provade igårkväll. Hon trodde att kompisarna skulle tycka att hon hade en lite konstig mamma :-D.
Jag lovade att jag på sin höjd skulle ha ett par simglasögon på mig.....ja, också bikini förståss ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar