fredag 18 februari 2011

Wax on Wax off.....

Nu är det 10 dagar kvar till Öppet Spår och det finns väderprognos för den 28:e. Men förhoppningsvis kommer det att ändras. Meterologer säger ju att en prognos mer än 5 dagar i förväg är väldigt osäker. Jag hoppas den ändras, för just nu säger prognosen:

Max temp +4 och min temp -7 (det är ju en variation på 11 GRADER!!!) och halvklart med lätt snöfall.

Det verkar ju HELT OMÖJLIGT att hitta en säker valla!! Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska lämna in skidorna eller valla själv. Men så jäkla svårt kan det väl inte vara. Jag vet ju hur man gör....tror jag....Och betala 700-1200 kronor utan någon säkerhet på att det blir bra. Men det är klart kan någon lämna garanti på det så kan jag kanske överväga det....

Halsen krånglar fortfarande...men förhoppningsvis är risken mindre att den krånglar om 10 dagar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar